Brev:
Opfølgning modermælkserstatning
4. april 2014
Alder:
0 mdr.
Opfølgning modermælkserstatning
Hej igen Helen
Inden jeg lægger mig ud med det danske hospitals væsen må jeg hellere komme med en uddybning.
På hospitalet havde de færdigblandet nutramigen stående i små flasker i køleskabet. Blandingen var sket i hospitalets mælkecentral, så det har garanteret været under sterile forhold. Der var anført på hver flaske, hvornår det var blandet og at det skulle kasseres 24 timer efter.
Min undren går på, at alt erstatning blev varmet i mikroovnen. Jeg har siden hen hørt/læst, at erstatningen (næringsstofferne) går i stykker af at blive varmet i mikroovnen?
Med venlig hilsen
Mig